Tuesday, January 13, 2009

Ţara în care interesul poatră căciulă din blană

Iată că suntem la aproape o lună de la instaurarea noului Guvern, aproape de uniune naţională, născut pe baza unui compromis între două pseudo-doctrine, guvern numit de preşedinte "de compromis in interes public", cunoscut şi sub denumirea de "Compromisul care nu compromite". Care a fost marele câştig al Românilor? Păi vă aşteptaţi să câştige ŞI ALTCINEVA din acest compromis decât cei care au fost artizanii săi? Economia naţională se află în cădere liberă, industria lucrează la capacitate minimă, leul se devalorizează pe zi ce trece, iar ei nu au altă grijă decât să se certe pentru şefia direcţiilor de informaţii! Nici în momentele de criză ei nu pot să mascheze măcar, nu mai zic să lase deoparte, interesul personal; nu sunt în stare să mai facă şi ceva important pentru această ţară şi pentru cei care i-au votat. Oare cine mai lucrează la programele de susţinere a economiei naţionale? Şi cine le mai pune în aplicare? Şi cine mai veghează la buna funcţionare a instituţiilor statului? Păi interesul meu, al cetăţeanului de rând, cine îl mai reprezintă?

În momente ca acestea nu-mi pare rău că nu am votat. Şi sunt hotărât să nu mai votez până când nu voi simţi că cei cărora le dedic o parte din duminica mea liberă merită încrederea pe care le-o acord prin ştampila cu "TATOV". Atenţie domnule preşedinte, se apropie alegerile prezidenţiale!

Nu pot să-mi îndrept speranţele decât către Singurul care ne mai poate ajuta:


VETA BIRIS == DOAMNE OCROTESTE-I PE PESCARI DE SUCCESE SI NOROC
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments:

Post a Comment